28. juni 2011

Puteprosjekt

Fant så mange fine oppskrifter i dette heftet fra pt.
Spesielt var det mange fine puter. Jeg har planer om å strikke den brune puta i setesdalsmønster på framsida her. Bestemor mente den egna seg mest til hyttepute, men jeg skal nå strikke den uansett!
Litt vanskelig å se hvordan den nest nederste puta her ser ut, men den er strikket i rillestrikk og så er det strikket et stort hjerte som er sydd på midt på puta. Holder på å lage min egen vri på den puta nå. Har strikka to ensfarga puter i glattstrikk. En brun
og en grønn. Disse er akkur
at feridgtova og ligger til tørk forann ovnen. Så har jeg strikka to hvite lapper som jeg også har tova. Av disse skal jeg prøve å klippe to store hjerter som jeg deretter skal sy på puta! Tror det kan bli fint,
men det blir ikke akkurat noen vårputer da. Spørs om jeg må gjemme de til høsten kommer. Skal legge inn bilder så fort putene blir ferdige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar