29. juni 2011

Flere duskeluer!


Da har det blitt noen flere duskeluer. De gikk så kjapt å strikke! Greit å ha noe en ikke må følge så mye med på. Da går d an å gjøre noe anna samtidig. Se tv eller skravle litt foreksempel.

Prøvde meg på en litt ny vri også. Fant så mange artige mønster på alfabet. Så da måtte jeg prøve å skrive navn på noen av luene. Var litt vanskelig å få bokstavene til å gå opp med maskeantallet, så det ble noen lange tråder på innsida på noen av luene. Det er jo helt uaktuelt å kutte tråden for hver runde, for jeg har ikke tålmodighet i det hele tatt når det gjelder å feste tråder. Så da ender det opp med at lua blir liggende halvferdig.

Etter to halvstrikka prosjekter som havna i ovnen, klarte jeg tilslutt å fullføre ei lue uten å gremmes fullstendendig!


Prøvekaninen var ikke så veldig villig til å begynne med, men med en gang han skjønte at han ble fotografert poserte han villig :)




Spørs om jeg må finne på noe anna snart! Det er jo begrensa hvor mange luer en har bruk for...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar