6. jan. 2013

Tenn lys mens vi venter på lysere tider.


Det blir fort kaldt og trist når jula ryddes bort.
Da er det viktig å fortsette og tenne mye lys og glede seg til vår og lysere tider!

Alle hekler trekk til lykter for tida. Og det finnes veldig mange fine varianter.Siden jeg ikk er noe heklefantom måtte jeg gjøre det enklest mulig. Så jeg har bare brukt halvstaver og fastmasker. Hadde ingen runde glass med fin fasong, så da ble det disse firkantede vasene fra Ikea.
Jeg har nok brukt litt for tjukt garn, så det kommer ikke veldig mye lys gjennom. Derfor hekla jeg de eller ikke helt opp. Laget noen i lilla også, men det ble finest med en lys farge.




Bjørkehjertene jeg laga til dåpen til lille Bolla blir brukt om og om igjen. Nå har jeg byttet ut de røde julesløyfene med blonde og hamptau.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar