15. feb. 2012

Viljakjole!

Foreldrene til lille Vilja har nok forlengst gitt opp å få noen gave fra meg.  "Sennjamat", som vi kaller det. Det er mange måneder siden jeg fortalte at jeg hadde kjøpt en liten gave som lå og venta.

..Og venta... og venta..

...Helt til den hadde blitt for liten. Jeg skjemmes!
Da var det ikke annet å gjøre enn å sette i gang og lage en ny gave. Jeg har hørt rykter om at rosa ikke akkurat er yndlingsfargen til Vilja. Heller ikke bomull. Så da falt valget på en brun kjole fra Nøstebarn. Denne har jeg ikke prøvd å strikke før, men det gikk veldig greit. En liten tålmodighetsprøve var det nok å strikke med pinner 2.5, da jeg er mere fan av 4+. Men kjolen ble da ferdig. Nå gjenstår det bare å sy i knappene og få levert den fort som fy! Før også denne blir for liten.
Disse kjolene er heldigvis fine å vokse litt i =)
For sikkerhets skyld har jeg hekla på navnet til Vilja, slik at det ikke kan være noen som helst tvil om hvem som skal få denne kjolen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar