30. sep. 2011

Gjøre ferdig ditt og datt...

Jeg er fæl til å starte på nye prosjekter før jeg er ferdig med de gamle! Med en gang jeg finner ei artig oppskrift bare mååå jeg prøve den med en gang! Det resulterer i at strikkekurven flyter over med halvferdige strikkerier. Nå har jeg samla opp så lenge at jeg bare r nødt til å ta meg selv i nakken og gjøre en innsats for å få noe ferdig. Fem par tomler ligger på vent, sammen med to halve tøfler, tre ermer, en haug oldemorruter skal festes tråder på og en drøss med luer mangler dusk! puh, blir jo lei før jeg starter jo...!
Litt flink har jeg vært da, for ei (!) lue har fått duskene sine i dag =) Tjohei, hvor det går!

Denne gangen var det min kjære som måtte stille opp som prøvekanin. Lua matcha jo t-skjorta så godt!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar