13. juni 2013

Ting tar tid...!

Prosjekt: større plass, gjør framskritt, men det er små skritt i gangen.

Underskrevne er ikke veldig god på venting og daudtid, så det er ikke tvil om at dette vil bli en stor tålmodighetsprøve for meg. Nå skal det sies at det meste av ventetida har vært nødvendig. Som at det for eksempel er helg eller at støpen skal herde.

Denne uka var snekkerne her på mandag og fylte isolasjon og armeringsjern inni ringmuren. Først i dag kom sementbilen og plata ble ferdigstøpt. Og så er det bare å vente til mandagen før neste steg kan begynne.




Men da håper jeg virkelig at vi kan se at det skjer noe fra dag til dag. Nå er det jo reisverket som står for tur, så da slipper vi forhåpentligvis så mange pauser.
Krysser fingrene for lite trøbbel og godt driv fram til fellesferien i juli.






Nå når plata er på plass ser den egentlig ganske liten ut. Og jeg ble nesten litt skuffa da jeg skritta opp størrelsen på kjøkkenet. Men det er vel umulig å forestille seg hvordan det blir tilslutt.

Ellers går alle kvelder fortsatt til grubling på hva, hvordan og hvilken av ulike slag.
I går var var jeg innom Tingvoll Interiør med bilde av et par ytterdører vi kunne tenkt oss. De lager nemlig på bestilling, så her er det bare å forlange =)
Det er selvfølgelig litt prisavhengig da.




Disse frosta glassa er så fine! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar