13. mars 2013

Jukselapp!


Jeg må bare innrømme at jeg er glad i lettvinte løsninger en gang i blant. Så når jeg kom over dette stoffet med ferdige lapper, så valget enkelt. Heller jukselapper enn å først klippe ut alle rutene for å så sy dem sammen igjen.


Egentlig var det jo Bajasen som skulle få seg sengeteppe. Men jeg fant jo bare jukselappene i jentefarger. Jeg tror jeg må lete videre.




Lille Bolla ble veldig fornøyd med teppet sitt og utforsket det med største iver. Men hvor må skal egentlig dette krypeteppe være ? Om meninga er at hun skal være oppå teppe til enhver tid, tror jeg heller vegg til vegg - teppe er løsninga. For marken ruller jo rundt og rundt og er aldri i ro!

Uansett synes jeg teppe ble en fin fargeklatt. Med all den nye snøen som kom er det viktig å omgi seg med masse farger som gir energi og godt humør, så holder vi ut vinteren ei stund til.


Det er i hvert fall ei som er i godt humør =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar