29. juni 2011

Søte bambier

Snubla innom en interiørblogg her en kveld, og der var det utrolig masse artige ideer! Fikk lyst til å lage en hel masse :) Og da er det slik med meg at det helst skal skje tvert! men det er ikke alltid like enkelt. Som regel kreves det en del utstyr før en kan sette i gang med et prosjekt. Så hvis noen foreksempel har en gammel settekasse de har lyst å gi bort, eller en gammel hylle med mange rom i, tar jeg gjerne i mot! :) Jeg har nemlig lyst å prøve meg på en sånn!


Syns den var supersøt! Bildet er henta fra Christine sin blogg, http://gunhipswollenlip.blogspot.com/
Anbefaler alle å ta turen innom der. Spesielt hvis du er glad i masse farger og mønster. Blir i godt humør av å titte rundt der inne :)

Der fant jeg også ideen til disse bambibildene. Mine blir nok ikke like friske som Christines, men slik går det når ting skal prøves med en gang. Jeg hadde ikke så mye stilig papir og artige rammer, men sånn ble de i alle fall.










Det endte opp med ganske mange. Har ikke nok fantasi til å komme på noe annet enn bambien, og så var det jo ganske lettvint når jeg allerede hadde laga meg en mal til den :)
Så da ble det nye bilder både på stua og kjøkkenet! De blå ska få henge på det kombinerte barne- og gjesterommet, som er malt i gråblått. Det tror jeg blir ganske så bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar