7. apr. 2012

På tide med farger!

Etter en bar og vårlig mars kom nedturen med nesten en meter snø første helga i april. Da kan man ikke gjøre annet enn å drømme seg bort til vår og lysere tider med litt inspirasjon fra interiørblader og internett. Og vår for meg er farger. sterke friske farger som gir energi og godt humør. Det har ikke gått an å finne farger på hverken puter, duker eller gardiner i det siste. Alt er hvitt, grått, beige! Til nød kan du finne duse lilla og rosatoner. Jeg er drittlei!! Kom farger og treng deg på!
Til min store glede, leste jeg i siste KK at farger var på full fart inn i butikkene. Og de hadde inspirasjonsbilder fra tre forskjellige stuer, satt opp av Ikea, Åhlens og Living. Og jeg tror jammen Åhlens er min nye favorittbutikk! Har allerede kjøpt noen knæsje kjøkkenduker og håndklær derifra. Veldig synd de ikke har nettbutikk. Dette vil jeg i allefall ha:

Knæsj gul lampe over kjøkkenbordet! 




Fine knæsje krakker

Og knæsj knaggrekke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar